Hem juva hem!!

Hej hej. Kom hem för tre timmar sen. Faktist rätt skönt att komma hem men vi har haft en väldig rolig helg så tack nicole för en trevlig helg:) Jag måste bara berätta en sån sjuk sak .Igår kväll när vi var ute och gick så gick vi för bi ett hus så kom en hund jävel utspringande. Stor som fan trode jag skulle kissa på mig haha men så hade vi ju med oss våran lilla hund. Så mamma hul hugo ikopplet så mamma drog hugo upp i kopplet så han nästan ströpps stackars min lilla hund men så blev jag så jävla arg på han som ägde hunden att du får fan hålla koll på hunden ha stängt grinden iallafall och såå sa han till mig gå och pissa och lägg dig jävla guppe ahaaaahhh jag sa inte det men det var nära haha så himla tycken han va ahhaa fyyyyy.
Men aja nu ska jag bara ta det lungt efter en galen helg pözz!!


I smögen idag;)



Härliga hunnebo!!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback