Hugo är sjuk!!:(

Är så himla ledsen över min hund som är sjuk. Han har spytt hela natte till idag och spytt hela dan, Han har inte ens orkat gått ut och gå är riktigt orolig om det är något allvarligt för han orkar inte ens komma fram och hälsa när man kommer hem då är det något fel:( Sen då min katt selma kanske är med kattungar och just nu better hon sig jätte konstigt och kryper under mitt överkast och varje gång jag tar upp över kaster försöker hon gå under igen så hon vill alltså vara ifred  och oftast när katter gör så är det kanske ett tekan att hon vill föda så kanske blir det kattungar idag vem vet haha nä men får väl se för hon har paratsig några gånger och sedan så har jag sett massa katter på våran tomt så ja!! Men detta fick bli ett djur inlägg haha lite ovanligt kanske bruka oftast vara mode vardag eller smink men alltid lite kul att höra något annat haha;)

Kommentarer
Postat av: YEEY SCORE!

Hej hej fin blogg du har!:D på min blogg har jag just nu en tävling! YEHAO där JAG KAN RITA AV DIG! Det ända du behöver göra är att gå in på min blogg salukis.weblogg.se och kommentera ” något som jag är med” jag har skickat ett foto dör det är det du behövber göra skicka ett foto på nåt du vill jag ska rita av tex dig själv:) sedan så tar jag nästa helg en vinnare och gör en sån här http://www.youtube.com/watch?v=B4qrmZn5zKU video på just dig:D kul va? Så skicka ett foto till [email protected] och skriv varför just du vill bli vald kramar på dig!

2012-06-02 @ 12:34:35
URL: http://salukis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback